تست عمر باتری آیفون X


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



همه چیز از همه جا






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 54
:: باردید دیروز : 15
:: بازدید هفته : 69
:: بازدید ماه : 101
:: بازدید سال : 490
:: بازدید کلی : 2198

RSS

Powered By
loxblog.Com

همه چیز از همه جا

تست عمر باتری آیفون X
یک شنبه 1 اسفند 1400 ساعت 18:47 | بازدید : 264 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

باتری آیفون X که در سال 2017 با این گوشی عرضه شد دارای قابلیت شارژ بی سیم است و عملکرد آن بالاتر از سایر آیفون های تولید شده تا آن زمان بود. این باتری طبق ادعای سازنده 2716 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که کمی بیشتر از ظرفیت باتری آیفون 8 پلاس است. افزایش ظرفیت باتری آیفون X نسبت به نسل قبل به دلیل بزرگتر بودن صفحه نمایش این گوشی و تعداد پیکسل هایی است که به انرژی بیشتری نیاز خواهند داشت.

تست عملکرد باتری آیفون X اپل
باتری آیفون X به صورت بلادرنگ توسط یک کاربر معمولی از نظر عملکرد و عمر شارژ آزمایش شده است که بیش از 18 ساعت عمر شارژ را نشان می دهد. یعنی اگر کاربری با این گوشی حدود 30 دقیقه فیلم HDR ببیند، 30 دقیقه از طریق هندزفری بلوتوث به موسیقی گوش کند و هات اسپات گوشی را روشن نگه دارد و با دوربین و همچنین فیس آیدی آن چندین عکس بگیرد. او بارها آن را تست کرده و در نهایت یکی دو بازی انجام داده است. با شارژ کامل گوشی به راحتی می تواند یک روز کاری را بدون شارژ سپری کند.

باتری آیفون X در زمان واقعی توسط یک کاربر معمولی از نظر عملکرد و انعطاف پذیری آزمایش شده است و رکورد ۷۴ ساعت را ثبت کرده است. این بدان معناست که کاربر می تواند در طول روز با شارژ مجدد باتری آیفون X به راحتی فیلم تماشا کند، با هدفون بلوتوث Apple AirPad 3 به موسیقی گوش دهد، بازی کند و وب گردی کند و نگران تمام شدن شارژ موبایل نباشد.

اپل باتری آیفون X خود را به پشتیبانی از شارژ از طریق پدهای بی سیم مجهز کرده و این بار فناوری شارژ سریع تری نسبت به این پد ارائه کرده است تا بتوانید باتری گوشی خود را به طور کامل شارژ کنید و در زمان کمتری به سر کار بروید. .

زمان شارژ باتری آیفون X
از نظر زمان شارژ، شارژ کامل آیفون X حدود 2 ساعت و 15 دقیقه طول می کشد (با فعال بودن حالت هواپیما) که برای یک گوشی پرچمدار تقریبا متوسط ​​است.

با 15 دقیقه اتصال به شارژر، باتری آیفون X 20 درصد شارژ دریافت می کند و این امکان را به شما می دهد که حتی در مواقعی که عجله دارید، حداقل یک پنجم ظرفیت باتری خود را در مدت زمان کوتاهی شارژ کنید.

همچنین می توانید از کابل USB-C Lightning برای شارژ سریع استفاده کنید تا بتوانید 50 درصد ظرفیت باتری خود را در 30 دقیقه به دست آورید.

باتری آیفون X اپل را با گوشی های اندرویدی هم رده مقایسه کنید
در زیر عملکرد باتری آیفون X اپل نسبت به برخی از گوشی های اندرویدی هم رده و نتایج آن در قالب نمودار میله ای نمایش داده شده است. چنین تست باتری در شرایط خاصی انجام می شود، یعنی زمانی که نور صفحه گوشی روی 200 نیت تنظیم شده باشد (نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه). پس از تست عمر باتری در این شرایط، دیدیم که باتری این گوشی حدود 8 ساعت و 40 دقیقه دوام می آورد که عمر بسیار خوبی است. به عنوان مثال، این زمان برای گلکسی اس 8 حدود 8 ساعت و 22 دقیقه است. عمر باتری آیفون 8 پلاس حدود 10 ساعت و 30 دقیقه است که نسبت به سایر گوشی ها بسیار بهتر است. عمر باتری سامسونگ S9، باتری نوت 8 و باتری آیفون 8 را در مقایسه با گوشی های ذکر شده در شکل زیر مشاهده می کنید.

تست عمر باتری آیفون X

یکی دیگر از پارامترهای مهم برای باتری ها زمان شارژ آن ها است. آیفون X دارای یک شارژر دیواری 5 ولتی / 1 آمپری است که می تواند باتری خالی را تا 20 درصد در 30 دقیقه شارژ کند.

قیمت باتری آیفون ایکس
باتری گوشی موبایل اپل آیفون ایکس یک قطعه غیر قابل تعویض بسیار با کیفیت است. یعنی برای تعویض آن نیاز به ابزار خاصی دارید و علاوه بر این باید در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل شرکت کرده باشید. ظرفیت این قطعه 2716 میلی آمپر ساعت است و به لطف هسته لیتیوم یونی آن از طول عمر و دوام بالایی برخوردار است. با این حال، هنگامی که باتری‌های لیتیوم یونی از کار می‌افتند، به دلیل مایع الکترولیتی که در آنها استفاده می‌شود، خطر بیشتری برای سلامت موبایل ایجاد می‌کنند. زیرا ممکن است مایع به بیرون نشت کند و سلامت کل گوشی را به خطر بیندازد. بنابراین با مشاهده علائم خرابی این قطعه بهتر است هر چه زودتر به فکر تعویض باتری گوشی موبایل اپل آیفون X باشید. این علائم واضح است. علاوه بر این، خود سیستم عامل iOS با گزینه Battery Health می تواند به شما کمک کند تا دریابید که آیا باتری مشکلی دارد یا خیر. نادیده گرفتن خرابی باتری نه تنها ممکن است به خود اجزای سیستم شارژ آسیب برساند، بلکه ممکن است هزینه خرید LCD iPhone X را نیز برای شما به همراه داشته باشد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: